Hieminga naar School

Kinderen kunnen zich optimaal ontwikkelen als het goed met ze gaat en daarin speelt de omgeveing een grote rol. Ik richt me daarom op het totaal; "de Leerling, de ouders, de Klas en de Leerkracht." Het één komt tot stand door het ander en deze  kunnen niet los van elkaar worden gezien. Door Passend Onderwijs in de klas te brengen ontstaat meer kennis over hoe om te gaan met bepaald gedrag. Als externe coach ben ik altijd neutraal en positief. Het voordeel van een externe coach is kortdurend kunnen doen wat de school echt nodig vindt en de regie laten waar die hoort, bij de school zelf.

Naast Ambulante Begeleiding bied ik hulp in de klas rondom Groepsdynamiek en verzorg ik themalessen door middel van Filosoferen (De methode gericht op de 21th century skills)

Voor leerkrachten/docenten die problemen ervaren met specifiek gedrag, de hoge werkdruk of meer persoonlijke stressklachten, geef ik coaching op maat. Dit kan op locatie maar ook in mijn praktijk aan huis.

Neem gerust contact op voor meer informatie of klik op de buttons hieronder. Ik help u graag verder in een vrijblijvend gesprek over wat mijn aanbod kan betekenen voor uw school.